Naše společnost realizovala projekt s názvem „Účast na zahraničních veletrzích společnosti Plastkon product s.r.o.“, reg. č. CZ.01.2.111/0.0/0.0/15_016/0001410, který byl předložen ke spolufinancování z Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost, tedy ze zdrojů Evropské unie a státního rozpočtu ČR.
Předmětem předkládaného projektu byla podpora individuální účasti společnosti Plastkon product s.r.o. na 8 veletrzích s globálním významem pořádaných v Německu v období 2016–2018 zaměřených na zahradničení, sportovní zboží, hračky a výrobky pro volný čas. Realizace projektu vedla k rozvoji společnosti a růstu konkurenceschopnosti. Získání nových zákazníků a prezence na nových trzích vedla k nárůstu objemu exportu a celkových tržeb společnosti.
Realizace projektu přispěla ke zvýšení mezinárodní konkurenceschopnosti žadatele a zvýšila možnosti jeho mezinárodní expanze. Došlo k získání nových zákazníků, růstu exportu a tržeb.
Naše společnost realizuje projekt s názvem „Rozšíření výrobního areálu firmy Plastkon product s.r.o.“, reg.č. CZ.01.2.07/0.0/0.0/16_058/0007661, který je spolufinancován z Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost, tedy ze zdrojů Evropské unie a státního rozpočtu ČR.
Předmětem předkládaného projektu je rozšíření a modernizace výrobního areálu společnosti Plastkon product s.r.o. Rekonstrukcí, demolicí a výstavbou nových objektů dojde k optimalizaci prostor pro zefektivnění a zkvalitnění činnosti firmy.
Společnost po prvním úspěšném projektu realizuje další projekt „Marketingová podpora exportu společnosti Plastkon product s.r.o.“ reg. č. projektu CZ.01.2.111/0.0/0.0/18_167/0013220, který je spolufinancován z operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost, tedy ze zdrojů Evropské unie a státního rozpočtu ČR. Předmětem předkládaného projektu je podpora účasti společnosti na 7 mezinárodních veletrzích v SRN v období 2018–2020. Realizace projektu povede k rozvoji a růstu konkurenceschopnosti společnosti, posílení prezentace v zahraničí, získání nových zákazníků a povede k nárůstu objemu exportu a celkových tržeb společnosti.